Navigace

• English
  • Deutsch

Obsah

Dne 14.- 20.10. 2015 se 8.třída vydala na cestu do ciziny, konkrétně do Anglie, a také se s námi vydala škola z Kolína.

Ráno jsme se sešli my, žáci ZŠ Polešovice, před školou, odkud jsme se vydali na cestu a po cestě jsme vyzvedli Kolíňáky. Cesta trvala přibližně 29 hodin.

Kolem třetí až čtvrté hodiny jsme se dostali na trajekt do Francie. Cesta trajektem byla krásná, protože jste viděli moře a za ním zářící světýlka. Někteří si něco na trajektu koupili a myslím si, že trajekt byl dobrý zážitek pro nás všechny.

Jak naše posádka dorazila do Londýna, byli všichni ospalí a nevrlí, to byl asi náš největší problém. Protože celý den jsme měli v plánu prochodit nějaké památky Londýna, jako například Tower bridge,

Tower of London, HMS Bealfast, divadllo Globe, Monuments, St. Paul's Cathedral, Trafalgar Square a Museum of Science.

Po památkách se naše výprava vydala do Oxfordu, kde už na nás čekaly rodiny. Někteří nebo spíše většina měla super rodinu až na pá děcek, které na tom byly špatně. Další den následovala výuka anglického jazyka. Odpoledne jsme se nadšení dostali do víru města, konkrétně do Stratfordu, což je rodiště Williama Shakespeara, a poté jsme měli osobní volno, které jsme využili k nakoupení suvenýrů. Po osobním volnu se naše expedice vydala zpět k rodinám, kde jsme dostali večeři a šli se přichystat na další den.

Tento den se asi líbil nejvíce těm, kteří mají rádi památky, jako je například Westminster Abbey nebo Houses of Parliament, ano :) konečně jsme se dostali do hlavního města…Londýna. Zde jsme ještě navštívili další památky, jako například Buckinghamský palác, náměstí Piccadilly Circus, Leicester square, Covent garden, London eye a Big Ben. Zase jsme měli osobní volno a pak návrat do rodin a do postýlek a spát.

Poté nás čekala celodenní návštěva Windsoru. Prohlédli jsme si město a hrad, který je mimochodem druhý největší obývaný hrad na světě, hned po Pražském hradě ( aspoň jsme v něčem lepší než Anglie :D). Pak následovala procházka po Eton College, jedné z nejelitnějších ve Velké Británii. Potom návrat do rodin a spát :).

Poslední den jsme měli ráno výuku a poté jsme dostávali certifikáty, že jsme zvládli výuku bez jakýchkoliv problémů. Potom jsme nasedli na dvoupatrový červený autobus a vydali se do Oxfordu, kde jsme měli 2,5 hodinové volno na nakupování v obchodním domu Primark. Večer se autobus dostavil do přístavu Dover do Calais, ale tentokrát jsme jeli tunelem pod mořem ( English tunel).

Domů jsme přijeli o půl páté, což byl dobrý čas, ale bohužel někteří si to asi nemysleli, a tak nás na druhý den přišlo do školy jen 17 z 30 dětí.

Názory žáků ohledně zájezdu:

Julie E.

• klady: rodina byla výborná a jídlo též výlet byl sice náročný, ale zajímavý a rozhodně to stálo zato :)
  • zápory: největší problém byl asi ten, že jsme se nemohli vyspat v autobuse

Eliška Č.

• klady: moc se mi líbily památky : London eye, Tower Brigde a všechna tři náměstí, muzea (nejvíce přírodovědné a vědecké),Buckinghamský palác
  • zápory: mrzelo mě, že jsme nebyli v největším hračkárství a že jsme neviděli královnu

Lenka M.

• klady: celý zájezd byl supperr až na cestu, ale ta se dala přežít, byla v aoutobuse sranda, rodina se mi moc líbila a hlavně byla příjená, ve všem nám pomohla a ty děti si snámi hrály o sto šest
  • zápory: na zájezdu se mně nelíbila sesta trajektem, protože jsem tam chytla mořskou nemoc,                       návštěva památek byla moc dlouhá

Gabriela P.

• klady: krásné zážitky z cesty, příjemná rodina, zajímavé a krásné památky
  • zápory: vadilo mi akorát, že jsme moc chodili, cesta byla náročná hlavně kvůli lidem, kteří v noci mluvili a dělali nepořádek

Lucie E.

• klady: na Anglii se mi líbilo- London eye, Big Ben, greep park, Pmirak, metro
  • zápory: nelíbila se mi rodina, bohužel jsem ta jedna z mála, která chytla hroznou rodinu

Dominik Rezek

- až na ten pokoj 2x2 metry pro tři lidi.

+ všechno super, nikdy by mě nenapadlo, že bych se tam mohl podívat. Průvodce milý a vše vysvětlil. Řidiči příjemní. Vidět všechny tyhle památky ve skutečné velikosti a na vlastní oči je velký zážitek. Nejlepší byl Tower Bridge, London Eye, Big Ben, atd....

Jan Bartošík

+ Pěkný zájezd, rozhodně bych si ho rád zopakoval, jen radši letadlem. Rodina byla přívětivá, nevím, jestli jiné lidi pohostili stejně jako oni nás.                                                                                                          -Protože cestovat 26 hodin v kuse je celkem otravné. Na můj vkus, když holky šly do '' Primarku '', tak kluci mohli alespoň pár hodin navštívit válečné muzeum. Ať je to vyrovnané.

Václav Výstup

Zájezd do Anglie se mi líbil, viděli jsme spoustu památek, například: Parlament, Big Ben, lanovku přes řeku Temži a Tower. Zájezdu bych vytkl dlouhou cestu autobusem.

Natálie Matoušková:

+  London eye, lanovka přes řeku Temži, 4D kino, Primark, Big ben, metro - tlačenice, Green park

-  rodina, žádná komunikace v rodině

Eliška Plačková

+  celý zájezd se mi líbil, hlavně kurzy anglického jazyka

-  cesta byla také příjemná, ale bohužel někteří lidé dělali nepořádek, tak ostatní nemohli spát

Denisa Dvouletá

+  z Londýna jsem si dovezla spoustu hezkých zážitků, při cestě v autobuse jsem si užila spoustu legrace, ale největší zažitek je London eye, také přírodovědné muzeum, ve kterém se mi nejvíce líbila obrovská kostra dinosaur, bydlela jsem v rodině s Janou a Silvou u moc milé paní jménem Florenc se synem Jacobem a užili jsme si spoustu legrace

- není nic, co bych tomuto zájezdu mohla vytknout.. moc se mi líbil a těším se na další, pokud budou.. :)

Karolína Strnadová

+ nejvíce se mi líbily všechny památky a rodina,  rodina na nás byla moc hodná, měli jsme krásný pokoj a dělali nám výborná jídla a dobře se s nimi povídalo, kurzy ve škole mě hodně bavily, protože byly ve formě her

- i cesta autobusem dobrá, až na to, že někteří pořád rušili, nemám ráda nakupování, takže mě ani nebavilo, a proto jsem si šla radši koupit něco na památku

Nejvíce se mi na tomto výletu líbila rodina. Byli hodní a přívětiví. S dětmi jsme si dokonce zahráli na Play station 4 fotbal.

Jediné, co se mi nelíbilo, byla cesta tam a zpátky. Když jsme jeli v noci, byl takový rámus, že se nedalo spát.

Tento výlet se mi velmi líbil, měl zajímavý i zábavný program. V lekcích angličtiny jsem se hodně procvičil a hlavně byli hodní i vtipní učitelé. Jsem rád, že jsem se překonal a šel na London eye. A je super, že to bylo zadarmo. Vytkl bych jediné, dlouhou cestu.

Tento zážitek byl nezapomenutelný. Užil jsem si to, co bych normálně nezažil. Vidět tolik nádherných památek, dokonce krásnější než ty české. Bylo to úžasné a naučné.

Jediné, co bych vytkl, je ubytování. Bylo vidět, že rodina moc neuklízela. Taky bych vytkl, že se nedalo v autobuse spát kvůli jednotlivým osobám.