Navigace

Výběr jazyka

  • Česky
  • English
  • Deutsch

Obsah

INFO V DOBĚ UZAVŘENÍ ŠKOL A SPORTOVNÍCH KLUBŮ:

 

14.3.2020

DO ODVOLÁNÍ JSOU ZRUŠENY VŠECHNY TRÉNINKY I ZÁVODY. BUDETE VČAS O NOVINKÁCH INFORMOVÁNI. DĚKUJEME ZA POCHOPENÍ.

 

23.3.2020

ANI V TÉTO NELEHKÉ DOBĚ NEKLESEJTE NA MYSLI. BERTE TO JAKO VÝZVU, ŽE MÁTE ČAS NA VĚCI, KTERÉ BĚŽNĚ NEDĚLÁTE - TŘEBA SPORT SE SVÝMI DĚTMI DLE HESLA VE ZDRAVÉM TĚLE, ZDRAVÝ DUCH. MYSLÍME NA VÁS A VAŠE RODINY A DOUFÁME, ŽE VŠE BRZO SKONČÍ A MY ZASE BUDEME SPOLU.

ZATÍM NENÍ ZRUŠENA ZLATÁ TRETRA ANI LETNÍ TÁBOR, UVIDÍME, JAK TO PŮJDE DÁL. JSOU VŠAK ZRUŠENY ATLETICKÉ SOUTĚŽE, NEVÍME, JAK BUDOU POKRAČOVAT TRÉNINKY S RODIČI. O VŠEM BUDETE INFORMOVÁNI.

 

30.3.2020

1. ZLATÁ TRETRA PŘELOŽENA NA 8.ZÁŘÍ 2020.

2.SOUTĚŽ na tento týden PRO ATLEŤÁKY, VÍCE ZDE: https://www.atletikaprodeti.cz/2020/03/30/bojuj-o-atika/. POJĎME TOHO, chceme Atíka na čtyřboj v září.

 

6.4.2020

AHOJTE ATLEŤÁCI,

PŘEDEM VÁM CHCEME PODĚKOVAT ZA ATÍKA, SKONČILI JSME DÍKY VÁM NA 3.MÍSTĚ A ATÍK SE CHYSTÁ K NÁM DO POLEŠOVIC, NĚKTEŘÍ ATÍCI SOUTĚŽÍ JEŠTĚ O CENY. DĚKUJEME ZA VELKOU SPOUSTU ATÍKŮ, FAKT JSTE SE SNAŽILI. TAKŽE AŽ PŘIJEDE ATÍK, DOUFÁM, ŽE SE VŠICHNI OBJEVÍTE NA HŘIŠTI. OD ZÍTRA UŽ MŮŽETE SPORTOVAT BEZ ROUŠKY, TAK VÁM TO PŮJDE LÍP.

https://www.atletikaprodeti.cz/2020/04/06/kam-pojedes-atiku/

 

 

BLÍŽÍ SE VELIKONOCE A MY PRO VÁS MÁME MALINKÝ ÚKOL, NEJLEPŠÍ ODMĚNÍME. NATOČTE A POŠLETE VTIPNÉ VIDEO ZE SPOLEČNÉHO ATLETĚNÍ INSPIROVANÉHO VELIKONOCEMI. TAK SCHVÁLNĚ, KDO VYMYSLÍ VĚTŠÍ BLBINKU. BUDEME SE TĚŠIT. VIDEA ČI FOTKY POSÍLEJTE PŘES USCHOVNA.CZ, KDE UVEDETE SVŮJ EMAIL, MŮJ EMAIL (simkovar@seznam.cz), PŘILOŽÍTE SOUBOR A POŠLETE. ČAS MÁTE DO PONDĚLÍ 13.4.2020.

 

PRŮBĚŽNĚ MŮŽETE TAKÉ POSÍLAT RŮZNÉ FOTKY A VIDEA Z VAŠEHO ATLETĚNÍ, V PRAZE TO MOC OCEŇUJÍ, JSME PŘECE SPRÁVNÁ PARTA. JSTE JEDNIČKY.

 

ÚKOLY:

1.MÁME PRO VÁS SOUTĚŽ - NATOČTE VTIPNÉ VIDEO ČI  UDĚLEJTE ZAJÍMAVÉ FOTKY Z VAŠEHO SPORTOVÁNÍ V TĚCHTO DNECH A POŠLETE MI HO DO EMAILU: renata.simkova@zspolesovice.cz. nebo přes facebook. Moc děkujeme za příspěvky.

2.NEZAPOMEŇTE NA PRAVIDELNÉ TRÉNOVÁNÍ - HOD, SKOK, BĚH - OVŠEM NEPŘEHÁNĚJTE TO, KAŽDÝ DEN 30 MINUT STAČÍ . PŘIDEJTE I DALŠÍ POHYBOVÉ AKTIVITY