Navigace

Výběr jazyka

  • Česky
  • English
  • Deutsch

Obsah

15. 6. 2020

 

Hello everybody!!!

 

Dnes nás čeká poslední hodina v tomto roce, a tak je na čase, abychom si zopakovali vše, co umíme.

Proto se dnes budete věnovat přezpívání všech písniček, které jsme se letos naučili. ZDE

Také se zaměříte na veškeré hry k procvičení slovní zásoby. ZDE

A určitě nenechte na pokoji i nějaký ten příběh. ZDE

Tak hurá na to – klikněte na webové stránky Happy House

Všem přeji krásné prázdniny a děkuji za dva roky společné angličtiny.

Ať se všem v příštím školním roce daří!

Bye, bye!

 

 

8. 6. 2020

 

Hello everybody!!!

 

1/ Minule jsme se začali věnovat předložce IN = V a ON = NA.

Polly a Jack hledali Otta.

Pro připomenutí: Obrázek

 

v krabici = in the box

na krabici = on the box

 

Dnes budeme pokračovat v procvičení těchto dvou předložek.

 

 

2/ Nejdříve se pořádně podívejte na obrázek a odpovězte si na otázky a poté si pusťte k příběhu poslech.

Kde je Daisy?

Která část dne je asi zachycena na obrázcích?

Kdo vchází do pokoje?

CO se stane?

Kde je králíček? = Where is the rabbit?

Obrázek

Poslech

 

 

3/ Otevřete si pracovní list a k němu poslech.

Zakroužkujte si obrázek, ke kterému je poslech.

Kde je Otto? = Where is Otto?

IN = V

ON = NA

 

Pracovní list

Poslech

 

4/ A zopakujeme si říkanku z minulé hodiny - rapujte s poslechem:

Poslech

 

 

Bye, bye!

 

 

1. 6. 2020

 

Hello everybody!!!

 

1/ Minule jsme dělali vazbu:LIKE = mít rád/a

Zopakuj si vazbu Do you like......v písničce - zde

 

 

A co nás čeká nového?

Kdepak se nám schoval Otto?

Jack a Polly ho budou hledat.

Pojďme hledat s nimi.

 

2/ Nejdříve se podívejte na obrázek a pořádně si jej prohlédněte.

Obrázek

 

3/ Pusťte si k obrázku rozhovor Polly a Jacka.

 

Kde je Otto? = Where is Otto?

On the chair = na židli

in the bed=v posteli

in the cupboard= ve skříni

Poslech

 

Pusť si poslech ještě jednou a zastavuj....

opakuj....

on the chair....

in the bed....

in the cupboard

 

4/ A máme tu říkanku:

Poslech

 

Poslechni si.

Podívej se na obrázek v bodu 1 na poslední část a znovu si pusť říkanku - vztahuje se právě k poslední části.

Říká se v ní, že Otto je na hadovi, na tzgrovi, v krabici,....

Slyšíš to?

Zkus si tuto říkanku spolu s poslechem "zarepovat"

 

Bye, bye!

 

25. 5. 2020

 

Hello everybody!!!

How are you?...

 

1/ Dnes nás čeká nová vazba......

 

LIKE = mít rád/a

Do you like......? VYSLOV/du jú lajk/ POSLECH - klikni na trojúhelník zde = Máš rád/a...? 

 

Odpověď: 

Yes, I do. - čti: /Jes, aj dú/,  poslech: zde = Ano, mám rád/a.

No, I don't. - čti.../Nou, aj dont/ = Ne, nemám rád/a.

 

Otevři si obrázek - zde - máme zde nová zvířátka - tygra /tajgr/, krokodýla /krokodajl/, žraloka/šark/, králíka /rebit/

Ruby a Spike si povídají, zda mají rádi tato zvířátka.

Poslech - zde

Poslechni si rozhovor spolu s otevřeným obrázkem, opakuj vazby a zkus místo Spike a Ruby odpovídat.
 

3/ Zahrej si hru - zde

 

4/ Zopakuj si vazbu Do you like......v písničce - zde

 

 

 

Bye, bye!

 

18. 5. 2020

 

Hello everybody!!!

How are you today?

Are you fine?

Or are you bad?

 

1/ Zopakuj si slovní zásobu lekce o zvířátkách - zde.

 

2/ Minule jsme se učili písničku o zvířátkách...Animal friends....zazpívej si znovu zde
 

3/ Dnes nás čeká příběh, který se stal Ottovi. V příběhu bude vystupovat i Spike, Ruby a další postavy.

 

Příběh si pusť zde.

 

Po poslechu a zhlédnutí si jej přehraj ještě jednou.

 

Pro dnešek to z angličtiny stačí!

Hezký týden :-)

 

Bye, bye!

 

 

11. 5. 2020

 

Hello everybody!!!

 

 

How are you?...Klikni na amplion pod textem zde

 

What is your name?... Klikni na amplion pod textem zde

 

How old are you?...Klikni na amplion pod textem zde

 

What is your favourite colour?...Klikni na amplion pod textemzde

 

What is your favourite animal?...Klikni na amplion pod textemzde

 

What is your favourite toy?...Klikni na amplion pod textemzde

 

 

 

Dále:

 

Minule jsme začali 7. lekci

Týká se ANIMALS....čti /enimls/...= zvířat

 

NOVÁ SLOVNÍ ZÁSOBA:

U.7- dog, cat, bird, snake, mouse, tiger -zde

 

Procvičujte tak, že:

1/ dítě klikne na zvíře, poslechne si, jak se řekne a potom zopakuje, co slyšelo.

2/ dítě nejprve vysloví, jak se zvíře řekne, potom si správnost zkontroluje kliknutím na něj.

 

POSLECH

Ocitneme se v pokoji Polly. 

Je večer, Polly jde spát.

Pokoj má plný plyšových hraček.

Říkej si, co vše na obrázku - zde - vidíš.

Pojmenuj všechna zvířátka.


Pusť si písničku, ve které uslyšíš zvuky zvířat. - zde
Zpívá se v ní o zvířátkách, která jsou v domě....

There's a dog in the house.= Tam je pes v domě. (doslova)

Následuje zvuk zvířete.

ANIMAL FRIENDS = Zvířecí kamarádi.

Say Goodnight. = Řekni dobrou noc.

 

Písničku si poslechni alespoň dvakrát.....snaž se zpívat s dětmi.

 

4. 5. 2020

 

Hello everybody!!!

 

 

How are you?...Klikni na amplion pod textem zde

 

What is your name?... Klikni na amplion pod textem zde

 

How old are you?...Klikni na amplion pod textem zde

 

What is your favourite colour?...Klikni na amplion pod textemzde

 

What is your favourite animal?...Klikni na amplion pod textemzde

 

What is your favourite toy?...Klikni na amplion pod textemzde

 

 

 

Dále:

 

Začneme 7. lekci.

Týká se ANIMALS....čti /enimls/...= zvířat

 

NOVÁ SLOVNÍ ZÁSOBA:

U.7- dog, cat, bird, snake, mouse, tiger -zde

 

Procvičujte tak, že:

1/ dítě klikne na zvíře, poslechne si, jak se řekne a potom zopakuje, co slyšelo.

2/ dítě nejprve vysloví, jak se zvíře řekne, potom si správnost zkontroluje kliknutím na něj.

 

ZAHREJTE SI HRU SIMON SAYS

předvádění...rodič řekne a dítě předvádí

Pokyny:  Jump! Listen! Be quiet!  Clap your hands!

Stamp your feet! Run! Wave your hands! Knock, knock! SIng! Play the guitar! Dance!

 

 

HRA K PROCVIČENÍ:

Maze- zazní slovíčko a dítě musí myšku poslat na další pole dle toho, o jaké zvíře se jedná- ať děti vždy opakují slovíčko nahlas

 

 

 

27. 4. 2020

Hello, everybody!

 

How are you today?

 

Děláme pořád 6. lekci, ale dnes se naučíme něco nového.

 

  1. Co víte o teplotě? 

 

TEPLO = WARM (vyslov: vórm) - pantomima: usmívám se a tvářím se spokojeně

HORKO = HOT (vyslov: hot) - pantomima: něčeho se dotknu a hned cuknu rukou, jako bych si ji spálil

CHLADNO = COLD (vyslov: kould) - pantomima: pažemi se obejmu a chvěji se zimou

 

Jak řeknete, že je venku? Hot, cold, warm?

 

2. Poslechneme si,  jak to mají Spike, Ruby a paní Myška

Otevřete si obrázek - zde

Pusťte si poslech k obrázku - zde

Ukazujte si příslušný obrázek k poslechu, opakujte po myškách - It's hot! ...

 

 

3. Čeká nás příběh

Otevřete si obrázek - zde

Pusťte si poslech k obrázku - zde

Mezi jednotlivými obrázky je v poslechu vždy pauza.

Pusťte si příběh několikrát.

Opakujte si s Polly, co říká.....Wash your hands!....

 

 

Pro dnešek to z angličtiny stačí!

Hezký týden :-)

 

Bye, bye!

 

20. 4. 2020

Hello, everybody!

 

How are you today?

 

Děláme pořád 6. lekci.

 

Děti by již měly umět vyslovit a samy pojmenovat tyto věci k tématu Čas na koupání - ručník, mýdlo, šampon, hřeben, kartáček na zuby.

 

Zopakujte si tedy: SLOVNÍ ZÁSOBA:

U.6- towel, soap, shampoo, hairbrush, toothbrush, duck - zde

 

Procvičujte tak, že:

1/ dítě klikne na předmět, poslechne si, jak se řekne a potom zopakuje, co slyšelo.

2/ dítě nejprve vysloví, jak se předmět řekne, potom si správnost zkontroluje kliknutím na něj.

 

Také si zazpívejte: PÍSNIČKA:

The bathtime song - děti píseň doprovází pohyby vyplývajícími z textu

 

Procvičujte příkazy - veškeré jsou v písničce:

Říkejte dětem a ony předvádí:

Wash your hands. - Umyj si ruce.

Wash your face. - Umyj si tvář.

Brush your teeth. - Čisti si zuby.

Brush your hair. - Češ si vlasy.

 

 

Pro dnešek to z angličtiny stačí!

Hezký týden :-)

 

Bye, bye!

 

6. 4. 2020

 

Hello, everybody!

Blíží se nám Velikonoce = Easter

Jupíííííííííí!

 

1/ Procvičujte dál na našich stránkách Happy house -zde 

A také základní fráze tak, jak jsme zvyklí:

V tuto chvíli většina dětí umí odpovědět na otázky:

 

How are you?= Jak se máš?- odpověď: I am fine/bad.

 

What is your name?= Jak se jmenuješ?- odpověď: I am......(jméno)

 

How old are you?= Kolik ti je let?- odpověď: I am......(věk)

 

What is your favourite colour?= Jaká je tvá oblíbená barva?- odpověď: My favourite colour is....(barva)

 

What is your favourite animal?= Jaké je tvé oblíbené zvíře?- odpvěď: My favourite animal is... (zvíře)

 

What is your favourite toy?= Jaká je tvá oblíbená hračka?- odpověď: My favourite toy is....(hračka)

 

Výše uvedené, pokud je to ve vašich možnostech, s dětmi procvičujte pravidelně. Postupně se mohou ony ptát i vás.

 

 

2/ Zopakujte si slovní zásobu týkající se Velikonoc - dělali jsme ji loni, určitě vám v hlavičkách něco utkvělo. ZDE

Procvičujte stylem, že si poslechnete slovíčko, zastavíte přehrávání a zopakujete.

 

 

3/ Zopakujte si slovní zásobu týkající se Velikonoc -testík -ZDE

Čeká vás 10 obrázků - klikáte na poslech a rozhodnete se, co souhlasí s obrázkem, potom dáte další.

 

3/ Pusťte si video o Velikonocích v Británii, už loni jsme si povídali o tom, že je slaví odlišně. Jestlipak si vzpomenete na hlavní rozdíly? ZDE

 

4/ Zazpívejte si nám známou písničku o zajíčkovi: 

ZDE

Můžete si BUNNYHO namalovat a domalujte mu BASKET a EASTER EGGS.

Použijte: A RED COLOUR, A BLUE COLOUR, A GREEN COLOUR, A YELLOW COLOUR

 

5/ Novou velikonoční písničku z Happy House si poslechněte:

zde

 

Písnička pobízí děti k tomu, že všichni mají jít hledat velikonoční vajíčka.

 

Milí rodiče, jestli chcete, vyzkoušejte si britské Velikonoce letos doma. Nabízí se to......poschovávejte dětem vajíčka po domě a zahradě a mohou je celý den hledat. :-D 

 

Jestli se do toho pustíte, velmi mě potěší, pokud mi zašlete foto Vašeho hledače, či hledačky emailem na adresu: eva.andryskova@zspolesovice.cz 

 

Bye bye!

 

 

30. 3. 2020

 

Hello, everybody!

 

 

1/ Procvičujte dál na našich stránkách Happy house - dle instrukcí viz níže

 

2/ Na zopakování si zkuste zahrát Hru o sobě:

 

Klidni zde

 

Vždy klikej buď na jednotlivá slova, abys je slyšel, a opakuj je, nebo na celé věty.

 

3/ Zkuste si zahrát Hru na zopakování členů rodiny:

Klikni zde

 

4/ Poslechni si Wash hands story:

Klikni zde

- příběh je o princezně, která si nechtěla mýt ruce. Vždy se ptala, proč si je musí umývat. A jak to dopadlo, si poslechnete.

 

5/ Na závěr písnička o čištění zubů:

Klikni zde

Příšerky si čistí zuby.

 

SLOVÍČKA

Brush your teeth = čisti si zuby

up = nahoře

down = dole

around = kolem

left = vlevo

right = vpravo

 

 

Pro dnešek to z angličtiny stačí!

Hezký týden :-)

 

Bye, bye!

 

23. 3. 2020

 

Hello, everybody!

 

 

1/ Procvičujte dál na našich stránkách Happy house - dle instrukcí viz níže

 

2/ Zkuste si zahrát Hru o sobě:

 

Klidni zde

 

Instrukce:

 

Klikni uprostřed na Who am I? = Kdo jsem?

 

Klikni na šipku

 

Zopakuj nahlas Who am I? = Kdo jsem?

Klikni na šipku

 

Vybereš, zda jsi dívka = girl, nebo chlapec = boy

Zopakuješ slovíčko

Klikni na Ampliónek a zopakuj celou větu...... I am a girl/boy = Jsem dívka/ chlapec

Zkus si ji říct ještě znovu

 

Potom pokračuj stejným způsobem přes výběr svého věku, vzhledu, oblečení.

 

Hra končí tím, že stvoříš svoji postavičku.

 

Klidně si ji zahrej ještě jednou.

Vždy klikej buď na jednotlivá slova, abys je slyšel, a opakuj je, nebo na celé věty.

 

Nepokračuj s hrou na další úrovně.

 

Pro dnešek to z angličtiny stačí!

Hezký týden :-)

 

Bye, bye!

 

16. 3. 2020

 

Na úvod:

 

V tuto chvíli většina dětí umí odpovědět na otázky:

 

How are you?= Jak se máš?- odpověď: I am fine/bad.

 

What is your name?= Jak se jmenuješ?- odpověď: I am......(jméno)

 

How old are you?= Kolik ti je let?- odpověď: I am......(věk)

 

What is your favourite colour?= Jaká je tvá oblíbená barva?- odpověď: My favourite colour is....(barva)

 

What is your favourite animal?= Jaké je tvé oblíbené zvíře?- odpvěď: My favourite animal is... (zvíře)

 

What is your favourite toy?= Jaká je tvá oblíbená hračka?- odpověď: My favourite toy is....(hračka)

 

Výše uvedené, pokud je to ve vašich možnostech, s dětmi procvičujte pravidelně. Postupně se mohou ony ptát i vás.

 

 

Dále:

 

Děláme 6. lekci.

Děti by již měly umět vyslovit a samy pojmenovat tyto věci k tématu Čas na koupání - ručník, mýdlo, šampon, hřeben, kartáček na zuby.

 

SLOVNÍ ZÁSOBA:

U.6- towel, soap, shampoo, hairbrush, toothbrush, duck - zde

 

Procvičujte tak, že:

1/ dítě klikne na předmět, poslechne si, jak se řekne a potom zopakuje, co slyšelo.

2/ dítě nejprve vysloví, jak se předmět řekne, potom si správnost zkontroluje kliknutím na něj.

 

PÍSNIČKA:

The bathtime song - děti píseň doprovází pohyby vyplývajícími z textu

 

STORY:

=poslech příběhu - dělali jsme minule. Pusťte zde.

 

Děti si poslechnou příběh. Mohou Vám povyprávět (česky), co se v příběhu stalo.

Upozorněte je na to, zda se Ruby ptala Spike, zda může vylézt nahoru.....Jak se to řeklo? Can you climb up?

 

GRAMATIKA:

 

Minule jsme dělali.......

Otázka: Can you....?= Umíš.....?- vychází z poslechu story- viz výše.

Procvičujte......Can you....doplňte cokoliv.

 

Pokyny:  Jump! Listen! Be quiet!  Clap your hands!

Stamp your feet! Run! Wave your hands! Knock, knock! SIng! Play the guitar! Dance!

 

Děti odpovídají...Yes, I can / jes, aj ken/ nebo No, I can´t (nou, aj kánt/ podle toho, zda daný úkon umí nebo ne.

 

HRY K PROCVIČENÍ:

Maze- zazní slovíčko a dítě musí myšku poslat na další pole dle toho, o který předmět se jedná- ať děti vždy opakují

Find the pairs- naše pexeso

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Slovník AJ 1-stačí pouze napsat anglické slovo a stiskem tlačítka „pronunciation" se Vám správná výslovnost přehraje
  • Slovník AJ 2- do políčka pouze napsat požadované slovo, které se ihned samo rovnou přehraje.
  • Slovník AJ 3- tlačítko „zvuk"

1

 

 

 

 

Odkaz na zmiňovanou učebnici: zde

Můžete si s dětmi zopakovat slovní zásobu formou her, písniček, poslechu.

 

Co umíme:

 

Písničky: The hello song,  Knock,knock, The happy house song, Baby shark,Knock, knock,What's in my bag?, Ten little fingers, The number conga song, The toy song, My favourite T-shirt, Noisy toys song, It's my birthday song, Snowflake, Frosty the snowman, Five little snowmen, Winter hockey pockey, The bathtime song

 

 

Říkanky: Who is this?

 

Pokyny: Sit down! Stand up! Jump! Listen! Be quiet! Point! Clap your hands!

Stamp your feet! Run! Wave your hands! Knock, knock! Paste! Open! Close!

 

Divadlo: Goodbye, Otto!, What's this?

 

Video: Christmas, Easter, Spring, Halloween

 

Hry: U.1-Find the pairs!, Maze, U.2- Maze, Find the pairs, U.5-Find the pairs,

U.6- Maze, Find the pairs

 

Slovní zásoba:

U.1- Mum, Dad, Jack, Poly, Daisy, Otto (cat), Spike, Ruby, Rodney (mice), window, door, floor, roof, cheese, grandma, grandpa, baby, pumpkin, skeleton, monster, spider, owl, witch, wizard

U.2- bag, pencil, pen, pencilcase, book/ notebook, ruler, orange, red, green, blue, white, pink, black, brown, yellow, Numbers- 1-10

U.3- toys, doll, guitar, plane, car, drum, train

U.4- T-shirt, jumper, shoe, sock, skirt, hat

U.5-card, badge, candle, cake, present, balloon- zde

U.6- towel, soap, shampoo, hairbrush, toothbrush, duck - zde

 

Christmas: zde

My body: zde a zde, zde

Fairy tales: zde

Spring: flower, ladybird, butterfly, bee, sun, rain, wind, rainbow, nest, snowdrop, daisy, tullip, lamb, egg, bird

Winter: winter, snowflake, tree, snow, snowman, har, sledge,mitten, coatzde


a

 

2/ Zkuste si zahrát Hru o sobě: