Navigace

Výběr jazyka

  • Česky
  • English
  • Deutsch

Obsah

Organizace výuky v naší třídě od pondělí 25. 5. 2020

 

Seznam žáků přihlášených k dopolednímu vzdělávání:

pozn.: první písmeno je příjmení a pak jméno, např. : Cíchová Lucie - CL; S - příhlášení strava

1. BT - S

2. BK - S

3. DL - S

4. JV

5. JT

6. MV - S

7. MD - S

8. PP - S

9. SD

10. ŠŽ

11. TK - S

12. VK - S

Počet žáků ve skupině je konečný a nyní již není možné jej změnit. Při neúčasti přihlášeného žáka je nezbytné omluvit nepřítomnost dle standardních pravidel na omluvném listu.

V pondělí při vstupu do školy budu vybírat od dětí podeprané prohlášení o neexistenci příznaků virového infekčního onemocnění s datem 25. 5. 2020. Každý žák musí mít minimálně 2 roušky a sáček, do kterého bude ukládat použité roušky. 

Časy zahájení výuky

(čas, kdy přebírám žáky u vchodu do školy)

Vzhledem k dojíždějícím dětem z Ořechova budeme chvíli čekat, takže doopravdy stačí, když příjdete ke škole přesně na 8. 30.

Prosím dojíždějící děti, aby přesun z autobusu byl co nejrychlejší, abysme byli schopni nejpozději 8. 35 odcházet do šatny - nemůže totiž dojít k mísení skupin.

 

1. ročník 7:30

2. a 3. ročník 7:40

4. ročník 8:30

5. ročník 8:40

9. ročník 8:40

 

Harmonogram vydávání stravy v jídelně

Ve 12. 40 hodin máme vyhrazen čas na oběd. V tuto dobu budou žáci v jídelně sami (pouze naše skupina).

 

Časy odchodů žáků ze školy

Žáci, kteří nejdou na oběd, odchází ze školy 12. 30. Ostatní žáci školu po obědě opouští ve 13. hodin.

UPOZORNĚNÍ: Vstup do školy je povolen pouze žákům, rodiče musí počkat vždy před školou.